Eropodium   Het forum is natuurlijk DE plek om te zien wat er omgaat op Eropodium. Geregistreerde gebruikers worden hartelijk uitgenodigd hun constructieve bijdrage te leveren. Creatieve bijdragen vinden een plaats in de Flitsen en de Beurtverhalen.

• Voorpagina  • Verhalen  • Dagboek  • Fotoalbum

Ga Terug   Eropodium > Vrij forum: voor iedereen te lezen, voor reactie is inloggen vereist > Erotische flitsen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 12-06-2012, 11:47   #1
GraafTell
gereed maken voor vertrek
Sterrenbeeld: kreeft
Sekse: Man

Standaard Schoonmoeder

'De ouders van mijn vriendin zijn wat je noemt welgesteld. Laatst nam ze me mee om hen te ontmoeten. In een van de salons wachtten we een poosje voor mijn 'in laws' kwamen. Mijn vriendin ging zitten in een van de fauteuils, schoof haar rokje omhoog om haar kut te ontbloten. Ze droeg niet eens een slipje... Haar schaamlippen waren opgezwollen. Ze keek me aan en verlangde van me om haar te likken. Ze bedekte mijn gezicht met haar sappen terwijl ze klaarkwam.

'Niet lang daarna kwam haar moeder binnen. Ze bood me haar wang aan voor een zoen bij wijze van begroeting. In mijn neus droeg ik nog steeds de geur van haar dochters kut. Ik vraag me sindsdien voortdurend af of de moeder van mijn vriendin de geur op mijn gezicht is opgevallen. Ik ben benieuwd hoe ze zal reageren bij een volgende ontmoeting...'
Oud 12-06-2012, 17:30   #2
Carli
What's the buzz, tell me

Carli's Avatar
Sekse: Vrouw

Standaard

Met trillende neusvleugels . . . ?

Tags
erotiek, erotische flitsen, erotische korte verhalen, erotische verhalen, graaftell

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels