Wham bang, thank you Pam

Ik had de laatste tijd vreselijk hard gewerkt en was toe aan een weekje vakantie. Zon en strand waren de enige twee woorden die ik op dat moment kon bedenken en ik boekte een vlucht met hotelkamer bij het strand. Geen gezeik aan m'n hoofd, met een walkman en een boek de hele dag bakken op het strand. Rust, rust, rust.

Na een rustige vlucht bracht de shuttle me naar het hotel en ik moet zeggen dat de folder eens niet gelogen had. Ruime kamers, uitzicht op zee en aardig personeel. Ik besloot om eens even te onderzoeken wat er allemaal te doen was in het hotel en om een duik in het zwembad te nemen. Na mijn inspectieronde viel mij iets op: in het hotel was ik de enige vrije man onder de 35. Ik was in een overwinter-hotel beland van 65-plussers. Lekker rustig dacht ik nog.

Na de frisse duik besloot ik een strandwandeling te maken. Na ongeveer 10 minuten lopen kwam ik op het naaktstrand dat schoon was en waar ze strandbedden en parasols verhuren. Mooi voor de volgende dag.

De volgende dag ging ik vroeg naar het naaktstrand en smeerde me goed in. De laatste CD van Anouk in de walkman en viel in slaap. Na een uurtje werd ik wakker en keek om me heen, geen uitzonderlijk mooie mensen, geen hele lelijke, gewoon zoals ieder naaktstrand. Ik ving de blik op van een vrouw alleen en ze kwam op me af. 'Would you be so kind to put some sunlotion on my back?'. 'Of course', zei ik 'but only if you can do the same favour to me'. Ze moest lachen en we kletsten wat, smeerden elkaars rug in en lieten ons weer lui op de strandbedden zakken.

's Avonds ging ik wat eten in het hotel. De uitgebreide buffetten waren geweldig en ik zat alleen aan een tafeltje. Op een gegeven moment vroeg iemand 'Would you mind if I join you?'. Ik keek opzij en zag mijn stranddame. 'Not at all, please do'. Ik stelde me voor en hoorde dat ze Pam heette. We praatten wat en op een gegeven moment kwam de vraag of ik hier alleen was. Ik antwoordde dat ik single was en dat ik hier kwam om even uit te rusten en bij te tanken. Pam was hier ook om uit te rusten van een drukke baan. We hadden het er over dat het altijd een beetje lullig is als je in een restaurant alleen aan een tafeltje zit en dat je dan gezelschap miste. Ik zei dat ik de rest van de week haar wel gezelschap wilde houden 'You're nice and good looking' zei ik en kreeg een rode kop. Ze moest erg lachen om mijn onhandige manier van doen en vroeg of we zouden gaan.

Al kletsend liep ik met haar mee naar haar kamer en wilde haar welterusten kussen. 'Let's do it properly' zei ze en ze trok me naar binnen. Eenmaal binnen begonnen we elkaar teder te kussen en langzaam gingen de eerste kledingstukken uit. Ze knoopte langzaam m'n overhemd open, liet dat op de grond vallen terwijl ik de rits van haar jurk losmaakte. Ze had geen BH en haar stevige borsten hadden mooie kleine tepels die recht vooruit stonden. Ondertussen was ze met een hand bezig m'n broek los te maken en met de andere kneedde ze m'n tepels door m'n onderhemd heen. Ik streelde heel licht haar schaamlippen door haar slipje heen en stapte uit mijn broek en boxer die al op m'n enkels lagen. Ze kreunde hard en harder. We lieten ons op bed vallen en ik trok haar slipje uit. Meteen ging ik met mijn tong naar haar lipjes en likte die om beurten. Heel af en toe likte ik over haar klitje waarna ze meteen haar rug bolde, maar ging dan weer naar haar lipjes. Ze hield het niet meer en stond bijna op springen want ze kwam bijna. Af en toe nam ik met een hand een van haar borsten en schuurde met m'n nagels over haar borst en tepel. En toen was het genoeg, met twee handen zorgde ik dat ze op haar plek bleef en nam met m'n tong en lippen haar klitje te grazen. Ze schudde, rilde, kreunde en riep dat ik moest stoppen maar ik ging maar door tot ze niet meer kon. Toen ging ik boven op haar liggen en bracht mijn pik in haar kutje. Omdat ze net was klaargekomen voelde ik haar spieren rond mijn pik samentrekken. Ik bewoog niet en zoende Pam, die mij hartstochtelijk begon te tongzoenen. Toen haar spieren niet meer rond mijn lul bewogen begon ik langzaam te stoten. 'No, it's my turn', zei ze en ze draaide mij op mijn rug. Ze ging over mij heen op haar hurken zitten en wreef haar natte kut over mijn lul heen en weer zonder dat ie naar binnen ging. Wat lekker, wat fantastisch, alleen heen en weer over mijn pik. Mijn pik werd loeihard. Ze bracht nu heel langzaam mijn lul bij haar naar binnen en omdat ik dat allemaal kon zien stond ik bijna op springen. Ze zag dat en bewoog niet, ze boog voorover en begon mij te zoenen om wat af te koelen. Wat later begon ze heel zacht op en neer te bewegen en kneep hard en zacht in mijn tepels. Op mijn beurt was ik bezig om haar borsten te masseren en strelen waar ze zichtbaar op reageerde. Ze bewoog steeds sneller op mijn lul en het duurde niet lang of ik zou klaarkomen. We kwamen bijna gelijk klaar en ik had het gevoel dat ik bleef spuiten, Pam kreunde de heleboel bij elkaar en haar nagels stonden inmiddels in mijn borstkas. Ze gleed op me en we bleven even zo liggen.

'Let's take a shower', zei ik na 15 minuten. Ik deed mijn hemd uit en we gingen naar de badkamer. We zoenden en zoenden en we zeepten elkaar in en sloegen geen plekje over. Pam ging door haar knieën en nam mijn pik in haar mond. Langzaam ging ze met haar hoofd op en neer en liet haar tong rond mijn eikel gaan. Ook zoog ze af en toe heerlijk aan mijn ballen. Net niet te hard dat het echt pijn deed, precies op de grens om vervolgens haar tong weer rondom mijn eikel te voelen. Heerlijk vond ik het om mijn pik 'ploppend' uit haar mond te laten komen om hem vervolgens weer in haar keel te laten glijden. Ondertussen stroomde de douche maar door en ik had het idee dat ik soms op mijn benen stond te wankelen. Toen ze mijn eikel afzoog en een paar rukjes aan m'n lul gaf spoot mijn geil in haar mond. Ze stond weer op en gaf me een tongzoen en ik proefde mijn eigen geil, heerlijk. We gingen uit de douche we droogden teder elkaars lichaam.

De volgende dag had ze geregeld dat ik bij haar op haar kamer kon overnachten. Toen ik aanbood om de kosten te delen zei ze dat ik maar in natura moest betalen. De hotelmanager had wel vreemd gekeken, maar hij wist natuurlijk ook wel wat er aan de hand was. Nadat ik mijn spullen had verhuisd en Pam weer flink geneukt had zijn we weer naar het naaktstrand gegaan. Het kostte me veel moeite om geen knalharde leuter te krijgen toen ik haar insmeerde en zij mij; op je buik liggen is dan het meest praktische. Bovendien was mijn lul nog paars/rood van de laatste beurt die ik haar gegeven had.

Toen we terugkwamen van het strand gingen we eerst naar het zwembad om het strandzand en zeewater van ons af te spoelen. Toen we uit het zwembad kwamen zijn we naar de hotelkamer gegaan en liep ik onderweg al af en toe lekker in d'r kont te knijpen. Nauwelijks in de kamer rukten we de kleren van ons lijf en heb ik Pam meteen genomen. Niks geen voorspel, beffen of pijpen, gewoon meteen d'r in en stampen! We kwamen beiden in een paar minuten. Toen ik even naar de wc ging nam ik mijn elektrische tandenborstel mee. Ik begon haar weer op te vrijen met een lange tongzoen en haar borsten te kneden. Tussen de tongzoenen ging ik naar haar borsten en knabbelde lekker aan haar tepels die nu weer kogelhard waren en met een hand begon ik haar kutje weer op te warmen. Pam vond het heerlijk om door mij verwend te worden en had er ook niets op tegen toen ik mijn hoofd tussen haar dijen begroef. Ik lebberde weer haar hele grotje af en proefde mijn eigen geil gemengd met haar sappen wat me natuurlijk weer zo geil als boter maakte. Toen pakte ik de elektrische tandenborstel en zette die op haar kutje. Eerst keek ze vreemd maar meteen kronkelde ze van genot. Toen ik het apparaat op haar klitje zette kwam ze onmiddellijk. Het koste me de grootste moeite om de tandenborstel in de buurt van haar klitje te houden. Ze bleef komen en kwam twee keer achter elkaar en was helemaal buiten adem.

Na het avondeten zijn we een kleine wandeling gaan maken door de zeer grote tuin van het hotel. De tuin was sfeervol verlicht en er waren niet teveel mensen. Plotseling pakte ze mijn hand en nam me mee naar een stuk beschutte muur tussen de bosjes. Ze drukte me tegen de muur en tongde me terwijl ze mijn overhemd en broek losknoopte. Ze begon me hard af te rukken zodat het bijna pijn deed. Ze stopte en ging met haar gezicht naar de muur staan en stroopte haar jurk omhoog. 'Come on, put your dick in my pussy and take me hard'. Terwijl ik haar nam, nam ik haar tepeltjes tussen mijn vingers en liet haar hijgen van genot. Pam ging met haar hand tussen haar benen en kneep in mijn kloten. Dat was de druppel en ik kwam weer klaar, mijn echo galmde over het complex.

Onnodig om te zeggen dat ik een heerlijke week heb gehad. Ik ben ontelbare keren klaargekomen en op mijn werk zei iedereen dat ik er zo goed uit zag. Ze moeten eens weten.